dinsdag 6 november 2007

Een nieuwe draai aan de Wereld van Kobie Bos


Zo, bij Schilderijen is ook weer een pagina toegevoegd. Op de eerste pagina kun je doorklikken naar de laatste. Gemak dient de mens. Ik heb Kobie nog niet aan het bloggen gekregen, dus help ik ze maar weer een handje. Ze is net weer begonnen aan een nieuw schilderij, het is nog in de schetsfase. Het wordt in dezelfde trant als 'Structuur', de titel is nog niet bekend.
De fans van haar 'Fantasy' werk hoeven niet bang te zijn. Daar gaat ze straks weer vrolijk mee verder. Het is even een uitstapje, weer eens even wat anders. Zo blijf je jezelf ontwikkelen, tenminste zo zie ik het.
Ik zou graag zien dat er meer gebruik gemaakt werd van het gastenboek. Kom mensen, laat gerust eens wat van je horen. Het kost niets (een heel klein beetje moeite) en het gaat echt heel gemakkelijk.
Nou ik maak maar weer eens reclame voor een paar andere blogs. En Kobie moet zelf nodig eens een post maken. Maar het moet niet ten koste van het schilderen gaan natuurlijk.
Free Image Hosting at www.Googang.net Free Image Hosting at www.Googang.net

Geen opmerkingen: