donderdag 8 november 2007

Gek van

Internetten is niks voor mij, laat mij nou maar lekker schilderen. Ik had het al een paar keer geprobeerd hoor, om wat nieuws op de site te zetten. Maar elke keer wist ik niet meer hoe ik er in moest komen. Ik moet er wel bij vertellen dat, als je het elke week doet, het programma het vanzelf weet. Maar ja, veel te lang geleden natuurlijk. Enfin, hier ben ik dan eindelijk weer. Allereerst wil ik de mensen nog bedanken voor de reacties op m'n nieuwe werk. Dat is altijd leuk om te horen natuurlijk. Ik ben nu ook weer met een nieuw schilderij bezig. Het is even wat anders, ook leuk om te doen. Ik wil ook de etalage eens aanpakken, ik heb al spotjes gekocht. Het voordeel van een goede etalage is dat de mensen langer kunnen blijven staan. Ze kijken dan meer in de etalage en zien niet zo gauw wat daarachter gebeurt. Dat heeft ook weer z'n voordelen, zo kan ik wat rustiger werken. En ze moeten dan ook echt naar binnen komen als ze meer willen zien. Zo Kees wat vind je ervan? Eindelijk he! Jij had zo je best gedaan om m'n website mooi te maken dat ik natuurlijk niet achter kon blijven.

Geen opmerkingen: