zondag 18 november 2007

Nieuwe schilderijen van Kobie's hand

Free Image Hosting at www.Googang.netFree Image Hosting at www.Googang.net

Daar ben ik weer, Kobie is weer te druk met andere dingen. En dan maak ik, ongeduldig als ik ben, maar weer een post op haar weblog. De een heeft moeite met één weblog en de ander houdt er drie bij. Ach, aan Binky Joys moet ik ook weer nodig werken hoor. Daar niet van. Maar Kobie heeft weer een schilderij klaar. De titel is ze nog niet uit en mijn suggestie hang ik dus ook niet aan de grote klok. Ik moet er nog een goede foto van maken voor in het schilderijen-album. Helaas het licht was vandaag niet naar mijn zin. Wel laat ik haar nieuwe creatie hier maar vast in het weblog zien. Straks komt deze naast haar vorige schilderij te staan in het album. Volgens mij passen ze heel leuk bij elkaar. Maar evenzogoed kunnen ze los van elkaar, of helemaal niet bij elkaar, hangen.
Heel voorzichtig komen er al wat meer bezoekers in het atelier. En dat is natuurlijk ook de bedoeling. Storm hoeft het niet te lopen, dan zou ze niet meer aan schilderen toekomen.
De website wordt ook goed bezocht, flink eraan werken blijft het motto. Kobie heeft ook alweer een derde schilderij opgezet, qua stijl aansluitend op de laatste twee. Maar, zoals ik het zie een overgang terug naar haar 'fantasywerk'. Maar ik kan me vergissen hoor. En niets zo onvoorspelbaar als een artiest hé? Hier links is de eerste opzet te zien. Ze is nog lang niet klaar, maar de contouren zijn al te zien. Kijk zelf maar. Ik denk dat ze bij Chantasy een vreugdedansje doen (sterker nog, ik weet het zeker, zie de laatste pagina van het Foto-album). Nou beste lezers/kijkers, snuffel gezellig rond en laat gerust eens een berichtje achter in het gastenboek. Daar is het tenslotte voor bedoeld. Het gaat echt heel gemakkelijk, probeer maar. Tot ziens!

Geen opmerkingen: